Our Wedding

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary..

Daisypath Anniversary tickers

9 Feb 2011

message dr bakal mak mertua



Assalammualaikum w.r.t

nak citer ni,
pagi ni aku bangun awl sikit, sbb roomates ak kejut sbb kwn dia nak dtg..
nak tido balik xble, konon nya sbb nak pg jumpe supervisor kul 11.30am nanti kt ofis dia,
kena tgk2 baca2 apa2 yg patut sebelum pg jumpa dia,
then tiba2 dpt message dia ckp, dia terlupa bwk annotated introduction ak n diary dia kt umah,
then posponed ke esk...

dah happy da ckit,
sbb ak pon xberapa sihat,
dgn batuk n selsema yg melanda diri ak sejak semalam...
huhuhu

then, ak pon siap2 nak pg town sbb nk pg pharmacy nk beli ubat batuk,
tanpa melihat hp ,
terus grab sume brg , pki coat, terus keluar umah , tunggu bus,
dalam bus, ak in sudden rs nak call abg,
haipp,
tgk ade message dr "mama sygku"..
message dr kul 5.25 am(waktu uk)
ni dia message nya:aku terharu kot...
then aku pon balas lah msj ni...

aku xtaula, aku sayang giler kot family abg aku,
lagi2 mama n abah abg aku,
kalau abg ak marah ke sakat2 aku
tanpa disedari abah dia nmpk,
xmemasal abg aku kena marah ,
padahal mmg salah aku pon..hahahahah
padan muka dia,
aku ni bakal menantu kesayangan mama abah dia tau..
jgn main2...
aku ade back up besar...
cehwah...
http://www.emocutez.com

pernah dulu sebelum ak fly ke UK,
aku gaduh besar ngan dia,
smpi dia mmg xnk tegur aku lah,
3 minggu x mesej x call,
aku call n msj pon x dilayan nya,
betapa dia marah nya kat aku kan...
time tu lah, mama abah dia jadik perantara antara aku n dia..
baik kan mama abah...
last2, aku tegar, naik bus dr muar ke melaka,
dr bus station ke umah dia, ak naik bus awam,
dah smpi umah dia,
aku terus menuju kt dia, discuss n pujuk...
hahhahaha...
abg aku tu hati nya lembut cuma biasalah ego lelaki..
pujuk sikit jer dah cair....

korunk2 kalau bercinta ke dah nak kawin,
kena tahu mcmn nak pujuk n tgk mcmn cara yg boleh wat si dia cepat lembut hati...

ehmm... ak nak tunjuk sikit bakal mentua aku...
ni dia...

ok till then...
saya doakan kawan2 saya dapat bakal mertua mereka yg baik2 belaka...
dapat mentua yang kita boleh anggap mereka mcm mak ayah kita sendiri gak...

sekian wassalam..
http://www.emocutez.com


No comments:

Post a Comment

layan.....:)